mandag 16. september 2013

Dagen magen fekk da bra

Idag har eg iverksatt alt so sku te for å komma meg heim. Eller eg begynte på saken i går, men idag e resten gjort. Gårsdagen gjekk med på å melda meg opp te eksamen, så då blir da to pensum med matte fram te november............ Jaja, eg klare da! Også blir da tre fag te våren, men da går sikkert bra da og. Om eg huske rett har eg heldigvis biologinotatene mine frå eg hadde eksamen i da på påbygg, og eg veit endo ka et mycoplasma e, så eg e heldigvis ikkje so lost der. Og historien e bare pugging, og naturfag kan eg jo. Så trur da e ein grei plan eg har begitt meg ut på. 

Og idag på skulen fekk eg ut magevondten og sa ifrå te klassen at eg slutta. Dei blei trist, og eg måtte lova å komma bort på besøk og sånn, og da ska eg absolutt. Og rett ette da masjerte eg te administrasjonen og skreiv frå meg studieplassen min - og vips, så va eg ikkje student (på NISS) lenger. Då eg gjekk ut derifrå så gjekk pusten litt ut av meg, og da va kjempedeilig. Da va liksom ingen vondt i magen lenger, og lufto va friskare. Hurra for meg, eg tok rett valg! Eg låg på 98% sikkerhet på valget mitt, men dei 2 siste har logge å skurra litt, og dei forsvant då. Så ja, eg kjenne detta e rette veien å gå. Kjempeletta og veldig glad! 

                                  så glad er jeig!                                     

Så då har eg egentlig fri heilt te heimreisa (som e tidlig på lørdag, toge meg heimøve). Måtte jo selfølgelig feira da, så eg hoppa opp i joggekler og med håret i dult gjekk eg på butikkjo og kjøpte sjokolade og pepsi max for å feira at eg ikkje e heilt student lenger. Eller, eg feira kje da då. Eg feirte vel at magen va 100% tom og klar for påfyll av kjekke ting, og ka e vel bedre enn sjokolade og pepsi max då?! 

                                   amnomnom                                     

Eg har òg meldt meg på NKS sine nettstudier no, så frå og med imåro av e eg student igjen. So har egentlig ikkje allverden med tid som studentlaus fitjarbu, men kan nyta ikveld iallefall. Virke so eit veldig greit opplegg der egentlig, dei e iallefall veldig greie og hjelpsomme dei eg har snakka med, så eg glede meg faktisk te å grava meg ner i mattebøkene. Nesten iallefall.
Også har eg sendt søknad te lånekassen, så då treng eg kje tenka på da heller. Hurra!

No har eg nettopp fiksa negle og hørre på musikk og spise sjokolade og e gla og fornøyd. Alt e heilt vel, endelig!



 Også har eg faktisk leita litt ette julegave idag òg, sio da e jo kje lenge te!!1111111 Prøvde meg på fotobok te nåken Toppenvenna, men da va umulig, så trur eg må finna et anna program å bruka. Spennande.



Sio da e den eg bruke når eg e gla
 Ja, også tar eg bilde av meg sjøl, men da e jo gøy. Flatterande bollekinn slår aldri feil!

Litt ironi må jeig jo ha

3 kommentarer:

  1. Du e søøøøt <3 Grattis me antistudentlive :) So lenge da vare... Glede oss t å få deg heim. Kanskje da blir ein søster fest igjen brått? :P Me har jo ting me må planlegga :P Kos deg dine siste daga i Oslo <3

    SvarSlett
  2. Haha tar ette dåke!! Og takk! :D Ska nyta antistudentlivet i nåken tima te, så e eg plutseelig student igjen :o Glede meg massemasse te å komma heim og, og såklart me må ha søsterfest igjen! Eg e klar :D Kos dåke der heima òg, så snakkes me brått! <3

    SvarSlett
  3. Hei, takk for at du ble med på gibort-lotteriet mitt! Ta en titt innom - kanskje du vant!? ;-D

    SvarSlett