fredag 13. september 2013

Tenke gås

Føst av alt vil eg anbefala alle å skru på filmen som e nederst her for å ha passande bakgrunnsmusikk.

Oki. No har eg tenkt og grubla veeldig ei go stond, da e da føsta som slår meg om måronen også sitte da liksom resten av dagen. HVA SKAL JEIG HA TIL MAAAAAT neida tullet. Eg merke eg kjem meir og meir fram te tanken på å komma heim igjen egentlig. Har lagd plussa og minusa, fleire liste øve alt eg må fiksa og ken eg må snakka me og ka eg må ordna og tidsfrista og alt sammen. Alt i alt sitte eg me 7 dokument forran meg med alt av tanka og fikseri eg må fiksa/har fiksa/vil fiksa. Og eg har snakka me alle eg trur eg må snakka med, eksamenskontoret, NKS (nettstudiene), skulen, heimen, Jan Stian, Fitjar VGS og lånekassen. Eeeg truur da va alle. Eg syns nesten litt synd på damen eg nett snakka me i lånekassen, for ho fekk egentlig alle tankane mine om alt - ho svarte bra då og betrygga meg litt.

Så kort oppsummert: Eg veit ka fag eg ska ta, eg kan melda meg opp te nettstudie kati eg vil, eg kan slutta på skulen kati eg vil, eg har tre månda me oppsigelse på heimen her (og om dei e så tverr sjøl ette eg har gravd fram litt dritt med kontraktsavbrudd av andre leigetakarararar, så nekte eg å levera nøkkelen før da har gått tre månda, sånn at da fins ein "gratis" øvenattingsplass om eg/nåken sku fera te Oslo. Wahah!!) Ja, også får eg støtte sjøl om eg bur heima og sånn, eg får jobb (masse jobb virka da som), veit ikkje om eg får låna bøke frå VGS endo oooooooog ja. Eg har et rom heima! Så alt e eegentlig klappet og klart, no e da bare eg som må gå for dei siste 10% med heile magen. Grunn te at eg ikkje e heilt bestemt på da endo e at da har vært so mongen å snakka med og så masse å fiksa føst, og eg har ikkje heilt hatt tid te å sjå alt øvantifrå heilt endo. Men no når egentlig alt e gjort, ska eg bruka dagen på å pusta djupt og skriva ei lista te, også kjem eg nok fram te nåke. Eg har ein god magefølelse iallefall.

Da som e endo meir stressande med at eg ikkje får sett veldig A4 på saken e at eg har sånn ca to daga på meg te å bestemma meg. Vel, egentlig ikkje, men da hadde vært lurt om eg hadde bestemt meg te då. Da e rabatt på NKS fram te den 15. på fagene mine, og samme dag går tidsfristen ut for å melda meg opp te eksamen no i haust. Og eg har kje heilt bestemt meg for endo kas fag eg ska ta kati, om eg ska ta to i halvåret eller et no og tre te våren eller ka. Biologi, naturfag og historie e muntlige eksamena, så eg må ta ein av dei no iallefall. Også hadde da kanskje vært lurt å ikkje hatt naturfag og biologi i samme semester. Gah, vanskelig valg. Men da e jo ikkje totalt krise om eg velge å ikkje ta eksamen no i høst, eg bare kjem te å angra på da når da blir vår... Ehehh.

Eg blir egentlig ganske gira på tanken kvar gong, så eg trur eg må finna på nåke lurt å gjer idag for å kobla da vekk i et øyeblikk. Eg vudrere nesten å gå på butikkjo og kjøpa sjokolade og sitta i ku-pysjamasen min og sjå jentefilm eller nåke, bare for å tenka på nåke ant. Sio eg e fast bestemt på å ta avgjerelsen på eigenhånd uten sommarfuglane, e jo da ein fin måte å sleppa dei laus på i halvanna time - dei må jo bli tenkt på dei og! Ihihihi :)

Men oki. Ellers i Oslo. I går va eg på middag hos han far i Bæchum og spiste torsk - nåke eg aldri har synsa va godt før då. Flaks for meig! Da va koslig, også vente da god middag på søndag og hørte eg, så då må eg tebake igjen. Også e da sol og fint ver, sjøl om da begynne å bli haust her borte. Også e da litt trykt stemning her, på grunn av ulykko på t-banen som skjedde i går - som e ca 100 meter vekke frå der eg bur.

Mmmmm. Trur ikkje da e nåke meir. Eg tenketenketenke. Tenk gås! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar