onsdag 4. september 2013

Superkort miniblogg

Alt e vel, sjøl om da har vært ein relativt teit dag. Ingenting spesielt egnetlig, bare sto opp med heile kroppen på feil sia av sengo og rakk ikkje t-banen og litt sånn i den dur. Småting som bare e slitsomme der og då, men som egentlig går bra. Heeldigvis har eg å gleda meg te at om et døgn e eg halveis øve landet - med naso vendt rett vei. Hurra! Glede meg bare meir og meir, og da e nesten sånn at eg har lyst å begynna å pakka allerede.

No ikveld har eg vært på hybeljakt, for eg har forstått at når eg ikkje benytte meg av alle tilbudene (særlig maten ehehh) her på heimen, så e da ganske bortkasta penga. Så eg har sendt ut massemail på nåken plassa og har fått særlig positiv respons på den eine. Så neste veka ska eg plutselig kanskje på visning på nåke som såg veldig trivelig ut, møkje mindre, men møkje billigare òg. Og litt meir sentralt, om eg tenke rett. Veit ikkje om eg ska kryssa fingrane for å finna nåke nytt eller for at eg ska finna roen her endo. Men sånn so no så e da full fest i kjellaren onda meg, og om eg hadde hatt ein prøve imåro hadde da klikka heilt for meg. Sinnsykt lite lydtett øvealt, såå om eg ska ta meg sjøl og studietio mi seriøst so trur eg at eg hadde hatt mest utbytte av å bu ein anna plass. Og no e da jo gått ein måne, og går fremdeles litt på tå i gongane. Og da har eg ikkje lyst å betala for, egentlig. Må jo erfara å flytta rondt på meg eg òg ettekvart?

Menmen. Da va mine tanka nett no. Eg trur eg må leita ette øyreproppa og sløkka litt lys og sova, for eg glede meg te da ska bli ein ny dag allerede. FOR EG SKA JO HEEEEEEEEEEEEIM HURRAAA!!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar