lørdag 31. august 2013

Rydde- og bildelørdag

Aki idag e eg sleten i planeten ette ein kjekk fredagskveld igår hos ein i klassen. Va kjempekoslig, og ette litt øling forsvant me te byn for å finna ein uteplass, men da fant me jo aldri, så eg fant meg heller ein bigmac og taxia meg heim igjen. Så idag fant eg ut at eg skulle kjøpa meg vannkoker og rydda romme og ta oppdaterte bilde av koss da ser ut når da faktisk e ryddig og innreda nesten heilt ferdig. Einaste so mangle no e litt meir kunst på veggane, for dei e litt for kvite endo. Då eg va i sentrum og shåppet ette vannkoker, fant eg òg et fantastisk skilt som sprong ette meg, så eg måtte bare ta da me heim. Da passa liksom so veldig greit inn på romme, så da gjore jo faktisk ingenting.

Skulen går veldig greit, me har nettopp begynt på et prosjekt som eg trur kan bli rimelig heftig - men heldigvis rimelig spennande òg. Me ska stå bak ein event der me ska promotera ein film som har skapt stor blæst i USA, og me går inn med samme mål. Så om ein måne e da ein plass i Oslo som har raud løpar, champagne, kanapear og kjendisdamer som ska sjå film og diskutera. Eg og ein te frå klassen sitte i markedsføringsgruppo, so da e vår jobb å få da ut på markede. Så min kveld ska òg inneholda research om kvinner i øvegongsalderen, og kor damer rondt om der e å få tak i. Spennande spennande! 

Mmmmmmmm... Eg trur ikkje da e so veldig mykje meir som skjer egentlig. Spent på neste veka, trur den kjem te å gå ganske fort egentlig. Mandag ska eg på teater og sjå Lulu som virke kjempeinteressant, og tirsdag huske eg ikkje heilt, men da e nåke som skjer då òg. Og onsdag e da jentevors her på heimen, og da må eg jo bli me på?! Også e da plutselig torsdag, og då ska klassen på fagdag med kulturforbundet - nåke eg trur kan vær endo meir spennande. Da e et foredrag og debatt for norske kulturledera, så vil tru eg får nåke ut av da lizm. Og ette då so ska eg springa heim og pakka og setta naso mot den skikkelige heimen igjen. <33 p="">

Så, konklusjonen min e at eg har da bra, alt e kjekt og spennande, meen eg glede meg veldig te å komma heim ei stripa og ta da heilt piano. Og at eg ønske meg meir kunst på veggane. Og at eg no ska spisa sjokolade og sjå på film. Hurra!

Kommodolinien med høg ryddemusikk OG med bare sammenbretta kler

Da berykta skapet e nesten fult, og e blitt flaskebeholder i tillegg

Mitt fantastiske speil og ein rydda skrivepult og med kunst

Klarte ikkje gå frå da............ Hurra!

SJÅ MAMMA den e OPPREDD, men litt sjuskete gardine

Utsikten frå sengekanten

Ingenting e meir innspirerande enn tantebarnkunst, og hamstera. Og ny vannkoker!

bokhyllo med skoetasje, koppeetasje, jenteetasje x2, filmetasje og bildeetasje

2 kommentarer:

  1. Da va eit fint skilt! Eg kan laga litt kunst te deg viss du vil.

    SvarSlett
  2. Da syns eg og! Må sikkert tebake ein dag å finna endo et. Ja, då hadde eg blitt gla!

    SvarSlett