søndag 18. august 2013

Kvelden før dagen

Oki, no har eg vært her i to døgn og egentlig nesten bare venta på at skulen ska begynna, og om 13 tima kan eg kalla meg student på skikkelig. Trur eg har orden på t-banen og kor eg ska av og kor eg ska gå for å komma meg te rockefeller, men har store plana om å legga ut på reiso ein time før sånn at eg e heiltheilt sikker. Glede meg mykje, særlig te å møta sære folk igjen, for da har eg hørt da e mongen av der. Så eg kjem te å skli rett inn der, so får da heller ver starten på nettverke eg ska bygga meg her på heimen ein vakker dag òg. Som student brukte eg lørdagskvelden min igår sammen me kjære far på Ikea, og ette øveraskande kort tid fekk me fat i eit nattbord, et golvteppe, speil, teskeie, nåken glas, et kubbelys, KLESHENGERA og et stort vinglas. Tanken streifa meg ikkje før ikveld at eg kunne jo kjøpt to, men neida.. Som i ekta Cougar town-stil har eg litt lyst å gi glaset et navn, for eg trur eg kjem te å bli godt kjent me da i løpet av dei neste vekene. Hm, kanskje Else? Else eller.. Brad Pitt. Navnevalget kjem vel klart ette kvart vil eg tru! Dåke i fæmlien har vel nåken forslag òg, kjenne eg dåke rett..! Men iallefall. Rommet begynne ta meir og meir form, så no har eg snart ikkje unnskyldning lenger te å ver på rommet i tima i strekk for å fiksa og rydda og stella med heimen min. Har forresten funne ut at eg dele bad me ei jenta ette at antal såpe i dusjen har hopa seg opp i nabohyllo. Så eg har lagt ein lapp so ska henga på speile te ho imåro tidlig sånn for å gjer dagen hennas litt kjekkare i tilfelle ho e lika redd som meg, eller uansett. For imåro ska dagen ver der eg tør alt eg vil, har eg bestemt meg for, og kanskje litt te. Ska iallefall legga meg av trøtthet av inntrykk og opplevelsa føre å legga meg av latskap eller fordi da e seint. Da e mårodagens mål! Og å få nattbordet og speilet heilt ferdig montert. Og kanskje kjøpa mi føste vinflaska i oslo, bare fordi. Ja, så imåro e dagen med andre ord. Då e da et ettelengta infomøte på heimen òg, og skulestart, og føste vinflaska og kanskje føste kontakt med naboen og føste måltid og føste fadder her og der og føste faddervekegreier. Glede mæ!

1 kommentar:

  1. Ja enig me di andre, da kan kje vera nåke ant navn enn Else! Eeelseee eeeelse elseeee elseeviiiiinglaaaass! <3
    Og so synes eg me må få oppdaterte bilde i frå heimen din :D

    Masse lykke te i dag!!! :D Du klare alt! Og plutselig henge da kanskje ein lapp t deg på speile og? :)

    Koz og klemz søs :*

    SvarSlett