torsdag 22. august 2013

Fest i 400-gongen

Oki, no begynne dagane å gå litt bedre, trur eg. Bank i bordet. Skulen går litt tregt endo, men da kjem seg vel da òg. Imåro begynne dagen klokko 10, og dagen blir kalla fadderfredag. Så då e da opplegg rondt omkring - lagd av andreklassen på linjo, som ende opp på vors hos ho eina og som igjen ende opp på skulen der da e skulefest for alle sammen. Æ glede mæ, og i tillegg så vant eg billetta te konsert imåro (!!) med Team me! Så då må eg snika meg på t-banen og komma meg te den midt i festen, men, da får vel gå greit. Når eg står på ei gjestelista liksom, så må eg jo bare. Og da e jo ein ypperlig mulighet te å få ein venn og, for eg har jo to billetta. Så får lokka med meg nåken som vil på spontangratiskonsert med meg utpå kvelden. I går va da jo velkommen heim-fest på heimen, nåke om va fryktelig kjekt. Va beer pong-vors uti gongen min, så da va jo godt med liv der heile kvelden. Ette kvart forsvant me neri baren på huse, der da e litt for billig for øl. Men då fant eg meg iallfall mangen gøye folk eg kunne vær venn med, særlig ein blei mitt offer. Då eg våkna idag tidlig satt eg igjen me følelsen av at eg hadde tvingt han te å sitta me meg og underholda, men såg han heldigvis igjen idag og han likte meg no òg. Så fant me ei te som ville vær venn me oss idag og tok tur på butikken. So no har eg fått meg butikkvenna òg! Hurra! Og på butikken fant eg ut at min nye venn like Team me, så kanskje da ska bli mitt bytte for ein konsertvenn? Også har eg fått min føste facebookvenn - eg feire da me tam pepsi max. Men ja, alt vel, rommet ser litt for rotete ut endo te at eg legge ut bilde av da - pluss at da fremdeles ikkje e et skrujern i nærheten, så da får venta litt te. Kjekke folk øvealt, fint ver og late daga, og vennane kjem sakte men sikkert. Oo, ja, også har eg nett meldt meg på ein fagdag for kulturledera i norge i september, so no ska eg bli smart. No må eg sova tenk, for eg trur da blir ei heftig helg.. Vi blågges!

1 kommentar:

  1. Elsee elseeeelse elsee feeeeest! :D
    Så bra at du har fått deg butikkvenna og ein stakkar te å underholda deg!! Woho! Håpa at du klare å få me deg nåken på konserten, da blir nok bra! :D Og fortsette du å vinna billetta så trur eg nok ikkje da ska bli så vanskelig å få venna, haha :P
    Men høyres ut så studentlive e supert, håpa du får ei go helg me kjekke folk og ingen dårlige dagen-der-på daga :)
    Savne deg masse alle sammen! <3
    Ha ein flott dag søs :*

    SvarSlett