søndag 25. august 2013

ni daga



okå, ette ni daga i åslå ser eg sånn ut, sånn at da e oppklart føst av alt

I dag har vært ein grei dag, den blei greiare og greiare ettesom eg bleir meir og meir edru iløpet av timane. For dagen i går va knallkjekk, på dagen låg eg i sengo ca heile dagen heilt te da va rebusløp her på heimen utpå ettemiddagen. Eg ane kje kor mongen gonga eg fekk hørra at me ikkje burde drikka før me gjekk der, men eg trossa alt og blanda meg ei fin flaska som eg gjekk rondt med resten av kvelden. Kjempefint vær og ei koslig gruppa som kanskje va litt laber i starten, men ette fleire shotta og øl og punsj så gjekk da fort frå labert te livlig. Me møsta to av dei ganske tidlig, så då va da me som va gira på kvelden igjen - og då blei stemningo endo litt bedre igjen. Vel, for dei to andre så blei da kanskje litt for livlig, så eg tok rollen som ansvarsfull og sendte dei i seng og lovde eg skulle vekka dei om ein time. Ops. Skjedde ikkje. Men redda dei frå nåke som kunne blitt smålig ubehagelig då! Så sio alle syns synd på meg at eg va den einaste igjen i gruppo så fekk eg sitta på ein post og drikka med dei, og heldigvis for meg kom eg på posten der da va kleslenka (lengst mulig lenka med klær altså). Og kan trygt sei kveldens nakenhet blei levert av dei, seint på kvelden og siste post så eg håpe dei har massemasse fylleangst idag. Ettepå rebusløpe, eller når ingen gadd å venta på gruppene lenger, så forsvant me i baren og fortsatte den goe stemningen. Hadde da superkjekt, nye venna og masse gøy. Så då våkna eg opp idag med smålig skallebank, ei tom romflaska, gode tebakeblikk og muskla som eg ikkje visste eg hadde før no - sio eg måtte stå planke på fleire posta. Jaja, trim ska da vær. I løpet av kvelden fant eg og min gamle venn som eg tvingte te å underholda meg et par kvelda sio - at me sku kjøpa burger. For da e nemlig kjempesmart at me bur rett attmed ei burgishappa som har knallgod mat, øverraskande nok (hemmeligheten trur eg e tacosauslignande greier, namnam). Så me bestilte dei støste burgerane dei hadde, og masse pomfri, og selvfølgelig ei pølsa mens me venta. Og me fekk underholdning te maten og, for han som eige plassen elske Celine Dion så han satt på ikkje bare ein, men TO konserta med ho på tven, så me måtte jatta med om at ho va jo kjempebra. Så, da va løye. Men, nok om i går. Eller, nei, ikkje heilt, eg har jo bilde selfølgelig. Har jo ikkje kniv, så eg måtte vær kreativ med limen - da funka fint. Også hadde eg visst to bilde eg ikkje kan heilt plassera i gårsdagen, men datoen og klokkeslett stemme, så så flink va eg te å ta bilde te blåggo igår.
og så fin va eg før eg sku sova


Men okå. På oooonsdag møtte eg folkehøgskulemenneske også trudde eg me skulle ha fin oslolunsj, men, me enda opp med kvar vår BigMac-meny. Men da va kos, så no har eg trødd litt rondt omkring i byen og klare nesten snart kanskje å veta kor eg befinne meg te ei kvar tid.

sånn ser karl johan ut
Blir litt hulter te bulter detta her. Jaja, deal with it! På fredag hadde me fadderfredag, og da begynte klokko 10 og flesteparten fant seg ein butikk og øl med ein gong, også gjekk vandringo rondt i dei mest kjente parkane og plassane rondtom. Huske ikkje kor dei va eller ka dei va eller koss me kom derte (nei, va edru, bare huske ikkje), men da va veldig koselig iallefall. Med litt leiking og tøys og alkohol på mongen, så blei da kjekkare og kjekkare. Ette da så forsvant eg heim for å friska opp litt før da va bakgårdsfest på skulen. Da va kjempekoslig, men eg va ikkje der særlig lenge fordi eg skulle jo på konsert. Fekk meg ein venn å gå med då, ho va kjempefan så da va kjekt. Kunne nok vært litt meir edru og mett utøve kvelden, for eg skulle tydeligvis te brilleland og kjøpa meg mat. Jaja. Meen da va kozli! 



Og idag har eg vært hos papikul og spist go middag, også fekk eg endelig hjelp med skrujern te siste rest av møblemanget te rommet mitt. Så no har eg fått et komplett nattbord og et speil, hurra! Sååå då gjenstår da bare å kasta ut ikeapapp og rydda skrivepulten og kjøpa lærartyggis te å henga opp ting på veggane, så e eg good to go, trur eg. Og då ska eg ta bilde, jadajada! Også har eg sett på billetta heim te Heleni sin bursdag, og da ser bra ut! Så om to veke e eg mest sannsynlig på vei tebake herte ette ei go helg heima. Glede mæ! Så no ska eg egentlig bare bytta te ei meir passande joggeboksa og ein nestenrein hettegenser, så ska eg gå laus på oppdraget eg har fått av ei av dei elskede storesøstrene....... :) 

4 kommentarer:

  1. Bra skildring av karl johan!

    SvarSlett
  2. For da føssta... Gjere Oslo deg sint? ö
    Men da hørres ut så du har da kjempe kjekt! :D Bra du endelig har fått fiksa deg skrujern! Hurra!
    Og btw, tegningane va knall bra!!! :D :D :D <3 Glede meg te å sjå dei skikkelig og ikkje bare i nåken få sek på snappen :P
    Kosa deg masse!
    Og glede oss te du kjeme heim! Kanskje eg må få litla dokko te å bli vant me flaska, så me kan ut å feira meg litt? O:)
    Ha ein knakande bra dag søss :*

    SvarSlett
  3. Neida eg vettkje ka so skjedde der på da bilde, men gjer meg kje sint!:D
    Ja va virkelig på tide me skrujerne, va gaaanske så greit å få opp siste rest av ikeagreier! Og bra du likte tegningane! :D Dei e bare skisse enn so lenge då, men kan senda skikkelig bilde når dei e litt meir fikst på, og ja, såklart me må ut å feira då!! Ska prøva å sjå om eg kan komma heim te fredagen :D Helsa te alle der heima, og gi ongane kos frå meg!

    SvarSlett