tirsdag 27. august 2013

Miniblogg

Oki ca ingenting nytt, mine føste to skuleskuledaga e øve, og da e litt tregt endo sio ca ingen i klassen har fått tak i bøke heilt endo. Men innføring i fage e jo superkjekt da og, for all del. Så no veit eg ka eg ska gjer i markedsføringtimane og i økonomi. Økonomi virke meir spennande nesten, men da trur eg e mest fordi forelesaren e rimelig okei å sjå på i halvanna time i veko liksom. Dagane e ganske oppdelt, så skjønne ikkje heilt ka eg ska driva med på mellom timane, så på mandag endte me opp i kantino i tre tima (10-1.......) og spelte scrabble og spiste sånn ca tre måltid i ventetio. Og idag sku da egentlig vær da samma, men heldigvis (?) hadde me bare ein time. E nesten so gale at eg glede meg te eg får tak i bøkene, sånn at eg bare kan lesa og studera og ta heile pensum med ein gong bare fordi eg kjede meg litteså.

og sånn gjer eg når eg kjede meg

 Men! Eg har heldigvis hatt tegneoppdrag så eg har kost meg med, og trur eg har tegna da sånn ca fem gonga bare fordi da va kjekt og fordi eg hadde brukt alle hattane i webcammen min så da va kje så spennande å leka med da lenger. Så, blir kult å sjå om endo nåke eg har tegna havne på familien!?

Skissolini av tattisforslage te Helene

 Dagen idag har vært heilt oki greit, eller nei, den har vært ganske veldig grei egentlig. Kort skuledag, sløving i sengo og tegning og litt Dexter, men så fant eg ut at eg ville ut av heimen, så tok kontakt me ei her også forsvant me ner te Oslo for å spisa ein sein middag. Så da va ganske koslig, så me blei sittande i tre tima å snakka og spisa og drikka brus sio da va gratis påfyll. MEN DA BESTA AV ALT e at eg har jo bestilt tur heim, huggjaaa!!! :D:D:D:D Da gjore dagen te da  bedre, så glede meg kjempemasse og e nesten rett før eg begynne pakka allerede. Neida, kje so gale. Bare nesten. Neeeeesten.

Så masse glede eg meg


Også har eg funne endo et tidsfordriv; å hørra denna songen om og om igjen og helst lufttrommer og sånn. Da e ganske kjekt.

Åh ja! Også har eg tatt kontakt me OSI (oslo studentidrett eller nåke) sitt innebandylag, så eg ska kanskje ta opp karrieren min i da igjen. Hurra!

1 kommentar:

  1. Oslo Trommeskole holder åpent hus og kjører gratis og uforpliktende prøvetimer på Øvingshotellet i ukene 36-38, meld deg på nå! www.oslotrommeskole.no


    Sjekk da ut!


    Kult kor masse du gler deg :)

    SvarSlett