lørdag 17. august 2013

Vinduet mitt va fullt av sol og håp då eg våkna

Idag våkna eg opp rimelig meir positiv og sta enn i går, så eg gadd ikkje gå utav mi ku-pysjamasboksa eller sjå meg i speilet før eg masjerte bort på den eine doen me dele på. Alt gjekk øverraskande bra tilogmed. Men da stoppa ikkje der. Då eg kom inn på rommet åpna eg gardinene heilt, og slengte vinduet opp OG hong ut av da i nåken øyeblikk og skua den fine hagen som tydligvis e min. Og då fekk eg plutselig ideen om å manna meg opp te å gå på badet for å spionera på naboen min. Eller, på tingene hans/hennas. Da eg har funne ut e at personen har grønn tannkost og vil ha kvitare tenner med hjelp av colgate, har blandingshud og da kjekkaste av alt: har problem med frizzy hår. I dusjen ligge da bare ei såpa, så, eg begynne nesten tru eg dele bad me ein gutt. Jaja. Han har frizzy hår iallefall. No ska eg bli meir våken, skru på musikk og ikkje tenka på om andre sove sio folk gjore da mot meg igår, kle på meg og bli fresh, også vente ikea og ein by som vil bli oppdaga av meg òg. Også e da sol. Hurra!

2 kommentarer: