fredag 16. august 2013

Fira tørre rondstykke og ein joghurt

Velvel. Plutselig satt eg på rommet mitt som e nesten ommøblert ferdig og sånn ca halveis innreda med fjas og kler og ting eg egentlig ikkje har bruk for. Oslo har skremt meg litt allerede, da samma har heimen eg bur på. Derfor bestemte eg meg for å låsa meg inn på rommet og ta tidlig kveld idag og fiksa og gjer da te ein heim,samtidig som eg har i tankane at da e sikkert fleire på området som har da nett likt. Men, da går vel øve denna gongen og, ette litt grining og prating me meg sjøl så pleie da som regel gå bra. Rommet va ensomt då eg kom og eg gjore da fullt - altså fekk eg enerom. Da eg håpte på, sjøl om da hadde vært greit å ha nåken å vera redd sammen med. Dele bad med naboen då, så eg har ein plan om å pussa tennene veldig lenge heilt te personen ska gjer da samma og vips! Ein ny venn! Rommet e søtt og gammalt sånn som resten av bygningane her, møkje sjarm og historia i veggane rondt meg. Mest blei eg sjarmert av mitt walk-in-klesskap i veggen - sjøl om da kanskje bare e 1/2 kvadratmeter, så e da jo plass te meg inni der - altså et walk-in-klesskap. Ein dag ska eg øvenatta inni der, bare fordi eg likte da så godt. Eg bur òg i føste etasje (trur eg) og har utsikt uti hagen. Not bad, kunne nok vært styggare. Sjøl om folkene som kan gå på bakken kan sjå inn te meg, så e eg nøgd me da òg. No blei eg òg satt ut av at da plutselig e et kor i gongen. Koffor da ane eg ikkje, men koffor ikkje. Om nåken veke håpe eg eg syns da e så kjekt som da egentlig e. Imåro e da ein ikea-dag med pappa, sio eg fant ut at eg mangle ein god del ting. Nattbord e jo greit å ha når eg har ein million (nesten) ledige kvadratmetera på rommet, kleshengera og lyspære og sånne ting. Også ska me spisa middag, også får eg besøk som ska på utforskingsferd med meg - og kanskje eg mestre kollektivtransporten tilogmed?! Glede meg meir og meir te mandag og skulestart på Rockefeller. Trur ikkje da kunne begynt på ein kjekkare måte, også hørre eg rykte om ein oppstartsfetival - og ikkje den vanlige fadderveko so alle andre kose seg med. Privatskule, ass. No kom mannskore tebake. Med ein trompet. Da tar eg som et tegn på at eg må pakka ferdig og legga meg, sånn at da kan bli ein ny dag uten at eg e redd. Lurt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar