mandag 19. august 2013

Ein go føstedag!

No e eg nett T-bana meg heim på egenhånd (nesten) ette føste skuledag - som gjekk superbra! Kjempekoslig klasse på 20nåke om eg huske rett, nesten bare jente - og bare kjekke folk. Veldig positivt inntrykk av skulen òg, og alle lærarane og opplegget og alt isamen. Glede meg te resten! Dagen begynte litt for tidlig me fiksing og stelling og forbereding og dårlig hårdaging, og T-bana meg ner te sentrum der eg møtte Maja som va så grei og fulgte meg te min føste skuledag. Masse forhåpninga og spente studenta sto utafør Rockefeller, så eg passa godt inn me dei. Og da va dritherlig å sjå sære folk, akkorat som eg trudde. Tala og forventninga og blabla på rockefeller, der me so gjekk i samla tropp (delvis klassevis då), men da va et kjekt syn å sjå ein heil skule på fleire honda folk gå gjennom Oslo sine solfylte gater. Heldigvis gjekk eg me den tøffaste klassen bak den tøffaste plakaten. Så ette omvising, lønsj og litt bli kjent-greier fekk me timeplan som såg veldig grei ut, og begynne ikkje før 9 nåken daga, så alt ser rimelig bra ut. Og informasjonen om at me ska på studietur te Chicago 2. året!! Og ette ein siste omvisning stoppa heile klassen utfor NISS og planlagte litt øl ikveld, så då går da tebake te sentrum litt seinare idag for å bli endo bedre kjent me dei. Glede mæ! Og ikkje nok me da, no ska eg snart for føste gong tørra meg inn i hovedbygget der da ettelengta infomøte ska vær, håpe iallefall da e der. Jaja, finne sikkert ut av da. Også har eg ein plan om å finna bunnpris som tydligvis ligge rett attmed skulen idag òg, sånn at eg har vært der òg. Så, glede meg nesten te å stå opp imåro allerede, sjøl om dagen ikkje e på longt nær øve endo. Hurra for meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar