tirsdag 20. august 2013

Føste oslovandring med promille

Dag to av min studietilværelse begynte for ein time sio då eg ikkje fekk sova meir, fordi eg va litt for dehydrert. Dagen og kvelden i går va kjempekjekk, klarte aller føst å finna bunnpris heilt aleina og hamstra inn litt pepsi max og joghurt. Også fant eg plutselig ut at klokko va møkje og måtte forta meg te t-banen og småspringa opp te møtestaden eg sku treffa mine klassefolk. Me blei ein god liten gjeng som for på ein fiskebar som eg så fint kalla da, og va kjempegod stemning heile veien og alt va vel! Heilt te eg fant ut at eg plutselig skulle heim fordi eg ikkje turte ta trikken og likte heller t-banen, så møtte koslige gamle bekjentskap som va grei nok te å t-bana me meg heim og underholda meg på turen. Og eg sovna rimelig greit ettepå. Men! Idag då eg sto opp va min lapp vekke, og da hong ein ny ein på bade:
Kåsli! Så no ska eg manna meg opp te å spørr om ho vil spisa lønsj eller nåke med meg ein dag snart, sånn sio skuledagane mine e supersløve denna veko. Legge vekt på "denna veko". Igår blei me kjent, idag ska me timeplana, imåro ska me forventa, torsdag ska me kjøpa bøke og fredag e fadderfredag. Og ca alle skuledagane no begynne klokko 1, så, eg har god tid på å ver litt meir dehydrert og uggi i systeme. Men, no må eg dusja vekk gårsdagen og gjer meg klar for ein ny dag med tusen inntrykk og nye menneske å forplanta tankane rondt. Ska bildebloggisa om nye møbla og sånn ette kvart btw, eg må bare finna et skrujern og orka å rydda litt føst........

2 kommentarer:

  1. Høyres heilt ok ut i tigerstaden! Gler meg te å sjå bilde frå kåken. Berre legg ut meir bilde. Matpakke, outfits, fiskebar, tbane, Oslo, osv.

    SvarSlett
  2. I will, kan vær ein tabildedag imåro, for då e da litt av kvart som ska fåregå. min føste jentelønsj i storbyen, littegrann skule, laksemiddag og partei på huse! og t-baning!

    SvarSlett