tirsdag 10. september 2013

Ein stykk fitjarbu i tankeboksen

Ette den herlige helgo heima, har lengselen egentlig tatt litt øvehånd i håve mitt. Heilt sio føste dag eg flytta herte har eg kjent eg ikkje har følt meg heilt vel her borte, men har tenkt at da heilt sikkert gjekk øve. Og da værsta gjekk jo vekk, eg grine meg ikkje i søvn lenger, huggja! Neida, da va kje so gale. Men iallefall. Då eg satt på flyplassen og naso va vendt mot aust igjen, så innsåg eg egentlig at smile forsvant litt meir for kvar høgdemeter me besteig. Og da har egentlig ikkje vært testade sio eg kom herte, og har ikkje heilt funne da igjen ette eg kom tebake heller.

Før eg flytta drog eg alt so hadde me da veldig ut og utsatte alt eg kunne og alt mulig, og trudde eg va sikker på at da va detta eg ville. Og Oslo har eg hatt lyst te lenge, trudde eg iallefall. Trur da va meir eventyret og da nya som gleda tankane om framtio, meeen da eventyret har eg ikkje følt snurten av egentlig. Kan fint sjå for meg at ein gong e eg klar for Oslo eller ein anna storby, men eg begynne egentlig konkludera med at da ikkje va heilt tio for nett den drømmen heilt endo.

Litt nederlag e da, men då da va trøsten min då eg flytta - at om da e for fælt, kan eg bare flytta heim igjen, so seie da litt da òg. Eg har bare unngått tanken heilt endo. Eller, heilt te no. Eg tenkte eg va redd for at OM da sku feila so kom eg te å ta da som et nederlag, men når eg har tenkt meir på da så vil eg kanskje ta da meir som et nederlag å bli værande her borte.

Ska ikkje la tvilen ta øvehånd heilt me ein gong, men åpenbaringen kom i den form at "oslo e kje drømmen min heilt endo" og då setta da i gong litt prosessa i min ghjærne. Ette leiking med tanken på å flytta heim igjen så merke eg eg slappe meir av, ta opp fag eg treng sånn at eg kan komma inn på dei skulane eg føle eg kan få meir utbytte av, kanskje bu ein anna plass enn på da grønna rommet................ Ai laik it bedder enn da eg har her.

Sååååå eg må gå endo meir i tankeboksen og kjenna ette om da e nåke anna, eller om da faktisk e så eg trur - at eg ikkje har så kjempelyst te å gjer akkorat da eg gjer nett no. Eg hadde jo mest lyst å gå høgskule og gjer nåke interessant, gå djupare i naturfagsnerden eller skrivenerden eg har inni meg - men så va da jo kun NISS som tok inn folk uten generell studiekompetanse. Kanskje kje folk visste da men da va hovedgrunnen te at da blei den skulen da blei òg.


Såå.



Eg e herved på leit ette ein ny drøm i eit nytt eventyr.


(... Og nei, da har ingenting med sommarfuglane i magen å gjer...) 

2 kommentarer:

  1. Godt at da ikkje e sommarfuglane so snakke jaffal ;)
    Men litt kjipen pipen at du ikkje har funne din plass der øst... Du e utrulig heldig, da ska du veta :) Men klart du ikkje ska gjera nåke du tvert ikkje vil. Kanskje bare ein liten høstdepresjon? :O

    Nei vett kje ka eg kan sei for å hjelpa, men bli nå jaffal heilt 100% sikker og litt te før du gjere nåke! :) Du kan jo alltids finna på nåke ant i frå våren av, da e jo kje såååå lenge te :) Og Oslo har nok masse å by på for dei så bur der :)
    Lykke te søss <3

    SvarSlett
  2. Neida, dei e satt te sies i tenkeprosessen her iallefall! :)
    Ja eg e da, e jo no eg kan få rasa frå meg! Men bare føle kje heilt at Oslo e plassen eg vil begynna voksenlivet, iallefall kje nett me ein gong..:o Føle eg har vært litt for lenge vekke frå heimen og trygge omgivelsar te å kunna slå meg heilt te ro so longt vekke igjen!

    Men ja, da må nok endo litt tenking te, kom bare te et ponkt at eg skulle advara resten av flokken om ka eg har gått rondt og kjent på, sånn at da ikkje plutselig kjem som et sjokk at eg kjem heimattatatatt!

    SvarSlett